Prekių gražinimo, keitimo ir garantijos sąlygų
INSTRUKCIJA

PIRKIMO SUTARTIS – Atlikus prekių krepšelio apmokėjimą, laikome, kad tai yra abipusiai įsipareigojantis užsakymas-sutartis. Užsakymo numeris atitinka sutarties numerį. 

PIRKIMO SUTARTIES ATSISAKYMAS – Turite teisę, nepranešdami priežasties atsisakyti šios sutarties per 14 dienų, skaičiuojant nuo to momento, kai jums, arba jūsų nurodytai trečiajai šaliai įteikiamos prekės (neskaitant vežėjų). Gražinamos prekės turi būti originaliose pakuotėse, nenaudotos ir nesugadintos. Už gražinimą moka klientas. Pavedimas už gražintas prekes atliekamas per 14 dienų, nuo momento, kai priepirtis.lt atgauna jas. Prekių gražinimo terminalas – Kauno rajono, Dievogalos OMNIVA. Telefono numeris KONTAKTŲ skiltyje. Vadovaujamės Vartotojų teisių civilinio kodekso 6.22810 str. 2 dalyje numatytomis išimtimis ir nesuteikiame 14 dienų gražinimo galimybės vantoms, B2B paslaugų pardavimams ir individualiems užsakymams.  Aprangos keitimas, dėl netinkamo dydžio vykdomas tokiomis pačiomis sąlygomis, kaip ir gražinimas. Pirkėjui paliekama teisė atgauti sumokėtus pinigus ir susiformuoti prekių krepšelį iš naujo, jei e-parduotuvėje yra norimo dydžio prekių. Keitimas netaikomas individualiems užsakymams.

PREKĖS SUGADINIMAI – apie pastebėtus akivaizdžius prekių sugadinimus pirkėjas privalo informuoti priepirtis.lt iš karto po prekes gavimo (tą pačią darbo dieną, arba pirmąją darbo dieną po išeiginės). Norėdamas pateikti sugadintos prekės faktą, klientas privalo aiškiai užfiksuoti trūkumus vaizdinėje medžiagoje ir pateikti pardavėjui svetainėje nurodytu elektroniniu paštu. Jei, įvertinant situaciją paaiškėja, kad prekės sugadinimas įvyko dėl pardavėjo kaltės, prekė ne vėliau kaip iki 14-tos kalendorinės dienos nuo gavimo, turi būti grąžinta pardavėjui Omnivos siuntų terminalu pasirenkant Kauno rajono, Dievogalos OMNIVA terminalą. Tik atgavęs prekę, pardavėjas privalo per 14 d. atlikti pavedimą.

GARANTIJA – Visoms mūsų pagamintoms prekėms pagal ES suteikiama 24mėn. garantija. Ji negalioja vantoms ir B2B paslaugų pardavimams. Ji negalioja tuo atveju, jei viršytas profesionaliam naudojimui gamintojo nustatytas naudojimų ciklų skaičius.

GINČŲ SPRENDIMAS – Nepavykus susitarti abipusių derybų keliu, vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia „Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba“. Buveinės adresas, Vilniaus gatvė 25, LT-01402, Vilnius www.vvtat.lt 
Prašymus ir skundus vartotojas gali pateikti elektroninėje vartotojų ginčų platformoje http://ec.europa.eu/odr